Forever Young

About my feeling :(
Wednesday 21 November 2012 ? 0 Atashinchi ?
 Assalamualaikum semua readers :)
Lama gile kot tak update belog ni :( 
Time aku ade masalah besar baru nak berkongsi cerita kat belog kot. Tapi ni rasenye tak lah besar mane masalah aku. Tapi bile di fikir kan balik besar lah jugak masalah ni bagi aku laaa. Mungkin dye tak rasa ape yang aku rasa. Dan dye tak paham pun ape perasaan aku sekarang ni. Bile dye bagitahu macam tu memang jelous gile aku. Aku ok lagi baru semalam aku contact dgn ex aku dye setiap hari kot. Aku jelous sebab aku sayang dye. Tapi aku takot dye dah bosang dengan perangai aku. Yg selalu merajuk n kuat marah. Aku harap kau boleh paham lah dengan ape yang aku rase ni. And sorry gile2 time kite text tu aku cakap agak kasar kot dgn kau. Perangai aku macam tu. Kalau dah tak tahan dengan aku. Just let me go :'( Tapi aku tak sanggup nak lepaskan kau. Sebab aku sayang gile kat kau. Betol aku cakap sebelum ni tak pernah aku jumpe orang yang boleh jage hati aku n paham aku. Lepas aku couple dgn kau aku baru tahu ape ertinye cinte tu. Time form 1 aku nakal gile kot. Lepas je aku kenal kau aku berubah. Bile aku ade masalah dgn dye je mesti aku sakit tulang rusuk ! Tak tahu kenape ? :(  Hmmmm.
Sumpah! aku nak sangat dijodohkan dengan kau. Sebab aku rase kau lah yg terbaik untuk aku and boleh bahagiakan aku. Insyallah kalau kite ade jodoh aku akan jage baik2 hubungan kite. I love you till jannah :(


Thanks for reading :)




Older Post