Forever Young

I Wonder
Saturday 14 July 2012 ? 0 Atashinchi ?





Assalamualaikum semua readers (: Love you all
Lame gile kot tak update blog nih. Mungkin busy kot sekarang nih Hehehe !
But now, aku tak tahu betol tak aku buat keputusan sekarang ni.
Korang pernah tak dalam satu malam duo orang lelaki yang pernah cinta kan kite dulu
pernah bahagiakan kite dulu. Then dalam malam yang same meluahkan balik yang diyeorang 
sayang kat kite lagi and nak sambung balik relationship kite.
Mybe bagi saye sangat2 lah sukar untuk memikirkan benda macam tu.
Insyallah dengan doa2 aku insayllah aku telah buat keputusan yang betol
dan telah memilih orang yang boleh membahagiakan aku. Insyalllah!
Btw, aku serah kat ALLAH ajal maut , jodoh pertemuan semua di tangan allah
Kite hanya merancang Allah Menentukan segalanya right?
Ok setakat ni je lah kot. Tapi tengok tjuk kt atas tu ape 'I Wonder'
hehe sebenarnye nak tanye malu. Tapi kalu dye nanti belog aku dye jawab lah KOT
sebenarnye tak tau relay aku n yer gane sekarang ni. 
Haha ! Kbaaiiii malu !!!!!!



Thanks for reading :)




Older Post . Newer Post