Forever Young

Still Love You
Friday 2 March 2012 ? 0 Atashinchi ?


Assalamualaikum readers yang comel loteew n smart loteww ! Hewhew .
Sekarang dah pukul 1.32 pagi . But  , madi tak ley tidor lagii 
Tak tau lha kenape . Hehee . Rindu kat someone kott .
Sape yang special sangat tuuu ? Nak tau ke ? Tak perlu kott . Heeee
Tadi baru je , dye share credit kat madi . Entah kenape tibe-2 je sampai message 
Anda Telas Menerima BLABLABLA Haha dyea rindu kot .
Tapi kan , Madi rasa betul lha . Ramai orang yang susah nak lupakan 
' First Love ' Kan Kan Kan Kan ?
Bagi madi memang betol-2 susah nak lupekan cinte pertama kite .
Sebab dye banyak mengajar kite tentang cinte , sabar and macam-2 lagi 
kite kene tempuhi dalam bub-2 cinte ni .
But now , bile aku pikir-2 balik . Aku ni memang kejam . Coz aku mintak clash dengan dye 
Sedangkan dye baik gile dengan aku . 
And Sampai sekarang kite orang still kawan .
Kite pernah kaple 2minggu je , then clash . Sebab  dye susah sangad nak balas mesej .
And selalu je takde kredit . Biase lha kan , budak -2 . 
Kite mane lha tau sangat bub-2 cinte ni .
Kalau rase dah bosan , terus je clash kan ? Tu lhaaa aku . 
Okay . Yang pergi mungkin kalau suatu hari nanti kalau ade jodoh ngn dye .
Insyallah aku sambung balik n dye . Kalau tak , tak tau lha tu .
Kite hanya merancang , Tapi Allah yang menentukan . Kan ?
So , sekarang ni aku taknak buad kesilapan yang kedue kali .
Aku still sayang kat awak #H .
Walaupom awak dah buad banyak air mata saye keluar d'sebabkan awak .
Sokey , sebab bende tu . Normal bagi saye . 
Ye laa kan mane ade orang kaple tak nangis kan ?
Okay , buad masa sekarang saya bersabar dengan perangai awak 
Sebab saye sayangkan awak . 
Saye tak nak hilang orang yang saye sayang tuk kedue kalinye .
Tapi memang tengah bengang giler ar , saye siap share agy kredit kat awak 
Tapi awak , buad endah tak endah je kan .
Mane ade terase ? Dok terase sikidd pomn ! >':
Tu pom text kejap je . Then awak kabor nak kejer lu . 
Okay saye boleh paham . Then esokkanye , saye tunggu sangad-2 mesej dari awok
Tapi , sekeping pom adok !
Ade jugok lha awak mesej saye , tapi hanye nak tanye pasal adik angkat awak .
Saye ? Awak dok pikir kea ? 
Gane perasaan saye bile awak  tanya pasal orang laen .
Ikud awak lha ! Saye harap awak bahagie baaaiii !
Dok leh nak sambung dohh . Mata bagaikan penuh dengan per mate ! >':
Love You Bieyy <3






Thanks for reading :)




Older Post . Newer Post