Forever Young

Luahan Seorang lelaki Kepada Perempuan
Sunday 4 March 2012 ? 0 Atashinchi ?

                                                                  Assalamualaikum , bace lha citer kat bawah ni 
                         tentang seorang lelaki yang meluahkan perasaannye kepade seorang perempuan yang 
                                                                                      sangad dye cintai .
                                                                  Selamat membace kepade readers-2 yang chomell . (:
Kadang-kadang kita sanggup buat apa-apa untuk orang yang kita sayang dan cinta untuk membuktikan yang kita memang sayang dan cinta kat pasangan kita kan ?
Sangat jarang kita lihat lelaki mahu meluahkan perasaan mereka,  Ada diantara mereka lebih suka menyimpan perasaan tersebut macam aku, aku memang suka pendam perasaan cinta ke, sayang ke aku pendam,
namun lain yang telah dibuat oleh Aziz Hazmi dia telah membuat video dedikasi kepada perempuan yang amat dicintainya yang bertajuk The Proposal : 10 Things I Will Do
dalam video tersebut beliau telah listkan 10 benda yang akan dia buat lakukan dia dapat memiliki cinta wanita tersebut dan bila aku lihat video tersebut, sebagai lelaki aku tau luahan yang dia buat adalah ikhlas,
ini kerana aku sendiri pernah mengalami perasaan tersebut, bukan sekali tetapi berulang kali dan pada akhirnya kena menerima kenyataan kerana si Dia bukan jodoh kita..
dalam video ini Aziz Hazmi ada cakap “hidup ini kadang-kadang melibatkan pilihan” berkorban untuk melepaskan orang yang kita sayang untuk buktikan kita sayang dia kerna mungkin dia bukan jodoh kita, walaupun pada zahirnya hati kita terluka.
pengorbanan itu harus ada dalam kehidupan ini, walaupun kita amat mencintai si Dia namun, tiba masanya kita kena berkorban untuk orang yang kita cintai






Thanks for reading :)




Older Post . Newer Post