Forever Young

Berkenan ? Suke ? Sayang
Friday 10 February 2012 ? 0 Atashinchi ?


Hye readers (: Malam ni tak tau lahh kenape ? Aku gile tak boleyyy tidor. Nasib lahhh besok aku tak sekolah!
Tapi kakak madi bagitaukan. kalau suke berjage malam ni. Biase nye cepat gemok. 
Uhhuuu ! Aku sukee (: ! Tapi tak nak lhaa chubby sangat kot. Nampak berisi sikit dah okey dahh kan ?
Ape pendapat korang ? Kalau ade komen tuuu. Conteng lahh dekat komen tu yee <;
Okeyy berdasarkan ape yang madi tulis kat atas tuu 'Berkenan hati dekat dye' AwwAww <3
Ehhh bakpe aku jadi gituu ? Hah ? Aku rase sebelum ni aku dok penoh berkenan pom kat kawan rapat aku diri. Haishh >,<" Beratt dohh lhaa.
Hah ! Nak citer ni. Mase tu madi cakap dengan diye kan . Pastu mesti kiteorang tengok mata ke mata kan ?
Then , madi rase semacam je diye pandang madi macam tu. Pastu madi pom pandang ahh kat laen kan .
Pastu madi pandang balik kat diye. Pastu mase tuu , diyee tenung mate madi . 
Madi pomm ape lagii DUPDAAPPPDUPPDAPP jantung degup.
Dok tahu lahh bakpe jadi gituu ? Harus ke jadi gitu hah ?
Lepas dripade bende tuu berlakukn. Madi macam makin rapat pulak dengan diye.
Madi pom pelik ork. Bakpe boleh jadi gituu ? Sedangkan selame madi kenal ye.
Madi dok penoh pom rase giu.
Pastu balik sekoloh tu. Madi pom tanye lahh pupu madi bakpe kan ?
Pastu ye kbor mungkin mung jatuh cinte kat ye kot. 
Tapi sekarang ni ! Jatuh cinte ? Suke ? Dengan sayang . Laen kan makne nye ?
But, madi tak pernah pom ade perasaan sayang kat ye , just suke-2 je.
So buad Boyfie madi jangan lhaaa Jelly ye . HiiiHiii ^,^"
Bb sayang lagi b . Jangan mikir bukan-2 ahh neh ? 
Bb kalau boleh nak tebus dose-2 yang kite buad selame lepas kite kawin. Haha bodonyerr mikir !
Kbhaii :* Pukul 2 lebih dohh ni ! Dok lehh tidor lagi. Takpe aku pakse diri aku !
Bye bieyy nite ! 


Thanks for reading :)




Older Post . Newer Post