Forever Young

Learn For The Future
Sunday 4 December 2011 ? 0 Atashinchi ?
\

Hye Sume (:
Now, Aku tngah buntu sngat2. Tak tau nk ch0ose yang mane
Dye suruh aku pegy sk0lh SMKDRI
Tapi skrang ni kwan aku pulakk yang tak nak
Aku sbenarnye pomm bukan nk sngat
Because takut2 tak boley sesuaikn dri kt sane
Mybe aku ni otak aku nih Low sikit kott 
dari dye0rg sume...Sooo? Hurmmmmm.....
Dont' no lhaaa!
So skarang ni aku dh tnam AZAM baru dalam diri akuu
untuk berubah demi mase dpan aku
1.Nk bljar sungguh2!
2.Tak nak abaikan 5 wktu (insyallah)
3.Nak buad yg terbaek utk fmily aku dn Si dyeaa
4.Aku akan bangun! Walaupomm aku dtimpe msalah(insyallah)
5.Hope PMR aku dpt gmbirakn kluarge aku.
Yeaaaahhhh! Fighting2!
Ingat Mase Depan Insyallah Tak putus ase Dan Yang Penting Ingat ALLAH!



Thanks for reading :)




Older Post . Newer Post