Forever Young

Happy Aniversary - 21.12 ;)
Tuesday 20 December 2011 ? 0 Atashinchi ?

Hye readers.  Korang canne ? Mesty tgh happy-2 kn3? Sihat je kn? Ade sakit-2 tak? Pegi jumpe d0ktor cinte tau. Jangan sakit hati macam madi dah. Nanti Dye luke pulak , Susah nanti tau , Kite jugak yang merana )';.. Ok dah. Korang nampak tak tajuk besar-2 kat atas tu? Nampak kan? Tak bute lagi koott. Ok , korang nak tau tak? Tepat-2 jam 12 madi ade lhaa mesej dye then wish pasal aniversary kite orang ni. Entah dye ingat ke tidak. So madi punye tunggu tunggu then tunggu...........................................................
Sampai lhaa sekarang dye tak balas-2. Mungkin dah tidor kott. When bufdy party TUT-2 pukul 12 malam dye boleh tunggu untuk wish. Tapi kalau madi , dye tak buat pom macam tu. Kite jel0us tau awak. Saye ni ade perasaan cemburu jugak ego and semua manusia ada laaaahhhh. Tapi awak tak boleyhh jugak nak paham perasaan kite kan? Kenape-3 ! Ade ke saya lebihkan lelaki lain selain awak ? Tak de kan . So tak paham-2 lagi . Saya hargai peng0rbanan kite selame 9 bulan kite kaple nih. Dan berharap kite kekal sampai ke surga. Saya tak nak hubungan kite sampai kat sini je. Nak kate awak bz tak kott. Exam dah habis . Nak kate awak keje tak de lha lagi. Awak cakap nak ambik lesen dulu. Dah tu ? Kenapa mesej saye sekeping poon awak tak boleh balas. Susah sangat ke nak tekan button tuh. Nak kate awak tak ade kdit ade , siap boleh mesej dengan adik angkat awak lagi. Awak buang macam tuuu je kan saya. Sekarang ni saya nak awak berubah demi relati0nship kite , Saya harap sangad awak tolong paham saya. Saya sayang awak sangat-2! Damn much! 
#Saye tulis je, tak tahu awak bace ke tak hikhik :(
Ok harap sangat  awak bace ye : ! 
Berharap dan terus berharap :(
Kalau bie dah tak sayang kan bb..........
Ok bhaaii tak nak sedih-2 lagi sebab dah luahkan SIKIT dalam belog. Hikhok
#lau cam ne pon aku tak leyh brenti brsedih. Bye bie sayang mung ketat-2 erat-2 ! ily:*
Byee :''''''(((


Thanks for reading :)




Older Post . Newer Post