Forever Young

Fighting ! Aku Sayang Mu Montel !
Sunday 18 December 2011 ? 0 Atashinchi ?

Okeyy time untuk meluaahhkn kotak isi hatiku.
Maybe entah pape koot aku tulis kat bawah ni. Sebab semuanye ikut mood aku. Thanks sudi bace :)
Tak gune kalau online tapi tak balas chat orang. Jangan jadi sombong boleyh tak? Saye tak suke orang yang macam ni. Takpe aku sabar menghadapi semua cobaan ini. Insyallah ada lha penyelesaian nye nanti. Kalau semua berdiam diri semua bende takkan jadi right? So pandai2 lhaa mung pikir (;
Be thinking positive. Kalau kite sayang kan orang tu kite kene lha berusaha betul tak?
Tapi aku tak nak lha lebih2 sangat nanti kn bertepuk sebelah tangan. Aku tak nak jdi macam tuu.
Selagi aku dapat pertahan kan cinte kite. Aku takkan lepaskan mung!


Thanks for reading :)




Older Post . Newer Post