Forever Young

Berharap :\
Monday 19 December 2011 ? 0 Atashinchi ?

Haaiippp. Winkwinkwinkk! Aku masih berharap berharap berharap dan terus berharap! :(Berharap agar kite dapat setteled balik relati0nship kite mule. N dapat berbaik semule macam sbelum ni. Aku tak mb0h lhaa , pasal aku tanye mung soalan yang negative gituu mung kite jadi senyap bodoorr gining je. Ada jalan penyelesaian nye INSYALLAH. So now, Aku hanya berdoa semoge kite dapat kekal kan hubung kite sampai surga. Mungkin ni Semue duggan dalam percintaan. So aku redho. Dan cari jalan menyelesaian yang betul. Untuk erat kan lagi hubungan aku dan mung. ily*: 
Nite biee! Rinduu sangad nk terime mesej dari mung tauu dokk! Rindu nok dengor suare mung! Rindu nok gura bewok dengan mung! And rindu segale-2 nye ahh. Dok tahu orhh nok kabor gane g. :*
Ily:* more more more n more ! Muaahhxx!


Thanks for reading :)




Older Post . Newer Post